آیا تا به حال به افرادی که در مغازه ها می مانند و تراکت تبلیغاتی پخش می کنند توجه کرده اید؟ آیا تا به حال آن برگه را ا آن ها گرفته اید و به متن تبلیغاتی آن توجه کرده اید؟ آیا برای شما پیش آمده است که نظر کودکتان به عروسک متحرک در عابر پیاده جلب شده است ک شما را کشان کشان به آن مغازه ببرد؟ این شکل از تراکت پخش کردن و زا عروسک گردانی نیز یک نوع تبلیغ است. با خرید هاست وردپرسی با کیفیت می توانید این بستر را برای سایت خود فراهم کنید. هاست وردپرس یک سرویس میزبانی پر سرعت و بهینه برای سایتهایی که با سیستم مدیریت محتوای wordpress طراحی شده اند، می باشد.

قطعا شما نیز بار ها به وسیله ی این افراد به مغازه ای که تبلیغ آن را می کنند رفته اید اما خب این روز ها این شکل تبلیغ کمی کم رنگ شده است زیرا شکل های تبلیغات عوض شده اند و علاوه بر آن این نوع تبلیغ برای همه ی کسب و کار ها مناسب نیست. قطعا می دانید که این روز ها بیش تر کسب و کار ها اینترنتی است و برخی کار ها اصلا مغازه و فروشگاهی ندارند که به این شکل تبلیغ کنند. حال چاره چیست؟ با ما همراه باشید تا در رابطه با مبانی تبلیغات کلیکی در دیجیتال مارکتینگ با یک دیگر صحبت کنیم.

با خرید هاست وردپرسی پر سرعت کاربر را به مشتری تبدیل کنید .

ار آن جایی که بیش تر کسب و کار ها اینترنتی شده است شما نمی توانید عابر را به مشتری تبدیل کنید شما باید به کمک تبلیغاتی که انجام می دهید کاربر را به مشتری تبدیل کنید. ما امروز مبانی تبلیغات کلیکی در دیجیتال مارکتینگ را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید با امکاناتی که در اختیار دارید برای کسب و کار خود تبلیغ کنید.

برای این نوع خرید و فروش معمولا کاربر واژه ی را تحت عنوان کلمه ی کلیدی در مرور گر گوگل سرچ می کند و گوگل نیز چندین سایت را که در این زمینه فعالیت می کنند را بالا می آورد و فرد مورد نظر وارد سایت می شود و از خدمات آن سایت بهره مند می شود و یا این که کالای مورد نظر خود را خریداری می کند.

نکته ای که در بخش مهم است که شما به عنوان صاحب کار دو کار را انجام بدهید. اولین کار این است که به برای کار خود هزینه کنید و با پرداخت مبلغی از گوگل بخواهید که سایت شما را در ردیف های بالا نشان دهد و یا این که به صورت اصولی تولید محتوا انجام دهید . در رابطه با تولید محتوا در بخش بعد مفصل تر صحبت می کنیم.

تبلیغات کلیکی با هاست وردپرس ارزان و اقتصادی

ما در این بخش به مکانیزم تبلیغات کلیکی می پردازیم. در این بخش خدمتتان عرض می کنیم که چه اتفاق هایی می افتد تا یک سایت در رده های بالای صفحه گوشی و یا لپ تاب کاربر قرار گیرد. لازم به ذکر است که در ردیف های اول قرار گرفتن نیز به همین راحتی ها نیست و شما باید در یک مکانیزه مانند مزایده شرکت کنید. اگر قصد شرکت کردن در این مزایده را دارید باید دو مرحله را انجام بدهید.

· ثبت نام

· ایجاد حساب کاربری

شما با ایجاد حساب کاربری وارد سایتی می شود که شبیه به یک کمپین است و در آن تمامی محصولات و خدمات قرار می گیرند . در این جا است کلمات کلیدی و تولید محتوا اهمیت خود را نشان می دهد. چنان چه شما به صورت اصولی و دقیق کار تولید محتوای خود را انجام بدهید زمانی که کاربر کلمه ی مورد نظر را سرچ می کند مزایده اتفاق می افتد و هر کلمه ای که به پلتفرم نزدیک تر باشد انتخاب می شود.