آیا تیم شما چالش مانکن را امتحان میکنند؟ بهعنوان مثال: کاربران در حال حاضر میتوانند ویدئوی لایو پرسش و پاسخ را امتحان کنند یا موسیقی را به پخش لایو اضافه کنند. این روشها را امتحان کنید تا ببینید آیا با مخاطبان شما همخوانی دارند یا خیر. سلام میخواستم بپرسم برای کسانی که در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی دارند خرید این فالوور ها میتواند مناسب باشد؟ 1. در یکزمان، روی یک موضوع تمرکز کنید. از استوریها برای به اشتراک گذاشتن روی دیگر برندتان استفاده کنید تا فالوورهایتان جای دیگری نروند. به فالوورهایتان نشان دهید که در برنامهریزی یک رویداد یا تولید یک محصول چه میگذرد و آن را سرگرمکننده کنید. در بازاریابی اینستاگرام، به دنبال نمایش پستها و IGTV ها در اوایل بخش اکسپلور کاربران هستیم. علاوه بر بخش فید، میتوانید در اکسپلور و استوری هم تبلیغ کنید. در این مطلب با 22 روش برای جذب فالوور وافزایش تعامل با مخاطبانتان برای داشتن کسب و کاری موفق در اینستاگرام با ما همراه باشید. یا هشتگهایی باشید که درزمانی خاص کاربرد دارند. از یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام ، 63٪ (حدود 630 میلیون) نفر هر روز به طور متوسط 28 دقیقه وقت خود را در اینستاگرام می گذرانند و از 500 میلیون نفری که هر روز استوری اینستاگرام را می بینند ، یک سوم این افراد در رابطه با کسب و کار خود فعالیت دارند. بااینحال با معرفی استوریهای یکروزهی اینستاگرام، برندها میتوانند محتوای در جریان خود را برای 24 ساعت به اشتراک بگذارند که ممکن است بهاندازهی یک عکس منتشرشده، بیعیبت و نقص نباشد، اما روی پلتفرم برند شما را بیشتر شخصیسازی میکند. بر اساس یک مطالعهی جدید، برخی ایموجیها درواقع میتوانند تعاملاتی مانند لایک، کامنت و به اشتراکگذاری در پلتفرمهای اینستاگرام را ایجاد کنند. بیشتر عکسهای شما پیش از باز شدن برای اولین بار در اینستاگرام، باید حداقل از یک یا دو اپلیکیشن ادیت عکس روی موبایلتان عبور کنند.

اینستاگرام همیشه فرصتی برای ارسال عکسهای زیبا و مناسب برای نمایش برند شما ارائه داده است. البته لازم به ذکر است که لایک استوری اینستاگرام به صورت دایرکت (DM) به پیج مربوطه ارسال نمی شود. یکی از جذابترین امکاناتی که پس از دانلود فالوور بگیر اینستا نظرتان را به خودش جلب میکند، گزارشهای دقیق دریافت Follower است. هنگامیکه کاربر دیگری این پروفایل را میبیند یا نام کاربری تأییدشده را در جستوجوی خود پیدا میکند، خال آبی این اطمینان را میدهد که این اکانت برای کسبوکار، فرد یا برندی است که ادعا میکند. همکار من کلی هندریکسون، مدیر شبکههای اجتماعی هاباسپات، میگوید که عاشق اکانت و زیرمجموعههای اکانتهای نتفلیکس است، مخصوصاً به خاطر کپشنهای پستهایشان: «آنها لحن برندی واضحی دارند و شما با آنها بلند میخندید. اینیکی از نمونههایی است که نتفلیکس از اصطلاح «شبح» استفاده کرده است؛ لحن نتفلیکس درحالیکه همچنان همان لحن برند است، خودمانی، عامیانه و شوخطبعانه است. این روشی عالی برای ساخت برند شما در پلتفرم و یکپارچهتر کردن حضورتان است. سعی کنید یک برچسب موقعیت مکانی را در پست یا استوری خود اضافه کنید زیرا این یک راه آسان برای افراد برای یافتن محتوای شما در اینستاگرام است. 2. با انتشار محتوای با کیفیت به کاربران دلیلی برای فالو کردن خود بدهید. او اکنون بدون تبلیغات و تنها با انتشار ویدئو های آموزشی بیش از 2 میلیون فالوور دارد که رده سنی آنها 25 تا 34 سال می باشد و 69 درصد مخاطبانش را خانم ها تشکیل می دهند. پشتصحنه استوریهای او حالتی شخصی به برند وبلاگش میدهد و همه عاشق ویدئوهای خوب آموزشی هستند. استوریهای وی شامل: ویدئوهای آموزشی از درست کردن صبحانه و تست کردن رسپیهای جدید در آشپزخانهاش هستند. سادهترین روش برای انجام این تحقیق در خود اپلیکیشن اینستاگرام، استفاده از بخش «اکسپلور» (آیکون ذرهبین) است.

واژهی اینفلوئنسر از کلمه «Influence» به معنی «تاثیرگذاشتن» گرفته شده است. کلمه فالوور در اصلاحات شبکههای اجتماعی به کاربری گفته میشود که حساب کاربری یا صفحه شما را دنبال میکند. به همین منظور میتوان از «نشریلا» به عنوان پلتفرم متخصص در این حوزه، بهره برد. هنگام ایجاد یک لحن، باید پلتفرم و مخاطبانتان را در ذهن داشته باشید. شاید در ابتدای کار خرید فالوور اینستاگرام وسوسه انگیز به نظر برسد، ولی در نظر داشته باشید که در ادامه کار پشیمان خواهید شد و همه آنها را حذف می کنید. بنابراین ارزش پیج شما را بالامیبرد و اون رو به دیگر افراد در اکسپلور اینستاگرام نشان میدهد. اما امروز، اکسپلور کاملا خصوصیسازی شده! آموزش رایگان دریافت بی نهایت لایک و فالوئر ایرانی کاملا واقعی اینستاگرام! پنل اینستاگرام فالونیکس دارای “ای نماد” معتبر می باشد که از فوتر سایت قابل پیگیری می باشد.از طرفی ثبت نام و تست پنل کاملا رایگان می باشد پس میتوانید همانند هزاران کاربر دیگر وارد پنل کاربری فالونیکس شوید و فالوور رایگان دریافت کنید. این به فالوورهای بالقوه نشان میدهد که شما بهجای اینکه لحنی رسمی یا همراه با اجبار داشته باشید، معتبر و قابلاعتماد هستید. همچنین ممکن است یک عنصر UGC (محتوای ایجادشده توسط کاربر) نیز به مسابقه اضافه کنید؛ بهاینترتیب که افراد عکسی از خودشان پست میکنند و از هشتگی خاص همراه با دنبال کردن اکانت شما استفاده میکنند. ازآنجاکه اینستاگرام در درجهی اول، برنامهای برای استفاده در دستگاههای تلفن همراه است، کاربران تمایل دارند در هر زمان از شبکه استفاده کنند. بهتر است پیش از اینکه افراد را واقعاً در مسیر جذب فالوور اینستاگرام درگیر کنید و بر اساس این لیست پیش بروید، تعدادی پست خوب مثلاً 15 تا یا بیشتر داشته باشید. بهواسطه لینکی که در اکانت اینستاگرامتان در بخش بیو دارید و نیز پستهای دیگر اکانتهای رسانههای اجتماعی، با آنها تعامل داشته باشید تا شما را فالو کنند؛ بنابراین یک عکس بدهید، یک پروفایل بسازید و شروع کنید به پست کردن، تست کردن، دستکاری و تبلیغ اکانت خود.

از زمان اجرای ویژگی لایو، اینستاگرام ویژگیهای بیشتری را نیز اضافه کرده است که ممکن است منجر به درگیرشدن یا تعاملات بیشتر بینندگان شود. تا حد ممکن فردی را انتخاب کنید که با استفاده از یک اکانت شخصی در اینستاگرام خود، تجربهای داشته باشد و بهاینترتیب این پلتفرم را دریافت کرده باشد و مطمئن شوید که همه ویژگیهای مفید اینستاگرام را میشناسد و با جذب فالوور اینستاگرام آشناست. مهم نیست که شما در چه زمینه فعالیت می کنید، می توانید وکتورها و فایل های مختلفی را در اینترنت به صورت پک دانلود کنید. شما می توانید پیج هایی که هم رده و هم فالوور با شما هستند را با یک استوری فراخوان پیدا کنید و پیج یک دیگر را تگ کنید تا فالوور هر دو افزایش پیدا کند. این سایت با ابزاری که دارد میتواند پیجهای اینستاگرام را به خوبی آنالیز کند. این کار باعث میشود با دقت بیشتری آنها را انتخاب کنید و بعضی وقتها چنین تبادلی را با برخی از آنها انجام ندهید. اگر دقت کرده باشید بعضی از پیجهای اینستاگرامی، پستهای خود را به گونهای ادیت و منتشر میکنند که قرار گرفتن پستها در کنار هم باعث ایجاد یک نمای زیبا و جذاب میشود. در نظر داشته باشید یک نشان اینستاگرام را به وبسایت خود اضافه کنید که به اکانت شما لینک باشد. یکی از جدیدترین استوریهای اینستاگرام آنها، شخصی را نشان میدهد که در حال تماشای «خانوادهی سوپرانو» روی تختخواب است، با این کپشن: «وقتی 5 فصل دیگر را هم دارید، به چه برنامهی دیگری نیاز دارید؟ آنها یک گالری برای فالوور ایجاد کردهاند که از آن بهعنوان پسزمینه اسنپچت و استوری اینستاگرام استفاده کنند تا وقتی واقعاً روی تخت دراز کشیدهاند، به نظر برسد در یک مهمانی هستند. ، یک مربی و کارآفرین یوگا در آروبا است که از استوری اینستاگرام برای مستندسازی عملکرد پشتصحنهی ساخت یک استودیوی یوگا استفاده میکند.

در این میان بیزینس ها برای جذب مشتری برای فروش محصولات و خدمات خود در میان هزاران رقیب تجاری در حال تلاش بسیار هستند تا بتوانند با گرفتن نشان اعتماد از اینستاگرام خود را در میان صفحه های مجازی بالا آوره و بر میزان کیفیت و عملکرد کار خود بیافزایند. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید کیفیت عکس های شماست. این طبیعیترین روش برای جلبتوجه به اکانت اینستاگرام شماست. در آن قسمت اکانت خود را به لیست مخاطبین متصل کرده، آنها را فالوو کنید. فوروارد لس آنجلس لیکرز به مقدار زیادی دست پیدا می کند 113 میلیون ها کاربر در اینستاگرام در 37 سالگی. پس حتی اگر دنبال کنندگان پیج تان فیک هم باشند اما تعدادشان بالا باشد شانس جذب فالوورهای جدید و واقعی برای شما افزایش می یابد. این شانس وجود دارد افرادی که شما را در فیسبوک و توییتر دنبال میکنند بخواهند در اینستاگرام نیز شما را فالو کنند، بدون اینکه زحمتی برای این کار بکشید. حتی اگر از روش های غیراصولی برای اینکار هم استفاده کنید بازهم شانس شما برای بالا بردن فالوورهایتان زیاد است. راه دیگر برای افزایش قابلیت به اشتراکگذاری کپشنها و درگیر کردن فالوورهایتان، سؤال کردن یا دعوت به بازخورد در کپشن عکسهایتان است. در پست زیر، هاباسپات از ترکیبی از دعوت به بازخورد و ایموجیهای مرتبط استفاده کرده است تا محبوبیت پست را افزایش دهد. اگر برند شما مکانی فیزیکی دارد، دعوت به بازخورد را به شکل زیبایی چاپ کنید و اجازه دهید مردم بدانند شما یک اکانت اینستاگرام دارید و آنها را به فالوکردن تشویق کنید. می توانید این نیم تگ را روی کارت ویزیت خود چاپ کنید. 6. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید: وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را شاد می کنید ، نتیجه رشد مخاطبان را به سرعت مشاهده خواهید کرد. بهاینترتیب وقتی افراد از پروفایل شما بازدید میکنند، بهجای اینکه تعداد انگشتشماری عکس ببینند، تمام صفحه را پر از عکس میبینند، بنابراین به این نتیجه میرسند که مرتباً محتوایی خوب پست خواهید کرد.

درحقیقت تمام این راهکارها برای این هستند که شما به مخاطب اهمیت داده و به او ثابت کنید که برای او وقت و خلاقیتتان را صرف میکنید. نرم افزار “Cleaner For Instagram” نرم افزاری سریع و ساده در زمینه مشاهده افرادی است که به شما فالوب نداده اند، با قابلیت آنفالو کردن دسته جمعی این افراد. 2. آیکون پروفایل موجود در پایین صفحه را انتخاب کنید تا صفحه­ ی پروفایل برای شما باز شود. اگر تعطیلات آخر هفته را برای پست گذاشتن انتخاب میکنید، سعی کنید این کار را حدود ساعت 11 صبح، بهوقت منطقه زمانی مرکزی روز شنبه انجام دهید. چون باگذشت زمان، به این سمت پیش خواهید رفت که عکسها را برای زمانهایی که به آنها نیاز دارید، مثل آخر هفتهها یا زمانی که به سفر میروید انبار کنید. چون دقیقا رابطه مستقیم با برندسازی و افزایش فروش برای کسب و کارها دارد. برای شما سود دارد چون به شما اعتبار و مشتری های جدید می دهد. این سایت مانند دو سایت دیگری که بالاتر خدمت شما معرفی کردیم دارای قدمت قابل توجهی در زمینه فروش فالوور می باشد. برای یک نام تجاری معروف که می خواهد با مخاطبان خود در ارتباط باشد و تعامل خود را بیشتر کند. شما می توانید با تولید محتوا هدفمند نه تنها فالوورهای خریداری شده بلکه فالوورهای ارگانیک خود را ماندگار کنید. خیر. فالوورهایی که از طریق سایت مای ممبر خریداری می‌کنید همگی کیفیت بسیار بالایی دارند. به عتوان مثال در جدول زیر «مستر تیستر» به صورت تخصصی در زمینهی تست کیفیت غذای رستورانها فعالیت میکند و از همین طریق برای خود فالوورهای متعددی جذب کرده است.

همیشه کپشنهای خوب میتوانند به طرز شگفتانگیزی در شخصیسازی برند شما مفید باشند، برای فالوورهایتان جذاب باشند و محتوای شما را قابلجستوجوتر کنند؛ از این طریق در معرض دید بیشتری قرار میگیرید. برای یافتن هشتگهایی که مخاطبان شما ممکن است از آن استفاده کنند، کمی در مورد هشتگهای مربوطه در حوزهی فعالیت یا صنعت خود تحقیق کنید. سئوالات متداول در مورد افزایش فالوور اینستاگرام ؟ اما با بیش از 58 میلیون فالوور در لیست اینفلوئنسرهای معروف دنیا جای دارد. شده به کسی که دوستش داری برسی اما بهش خیانت کنی؟ استفاده کرده است. زمانی که جذب فالوور اینستاگرام به حد قابلقبولی رسیدند، میتوانید هشتگهای خاص خود را ایجاد کنید، مانند نام شرکت یا شعاری که در مورد بسیاری از عکسهای شما کاربرد دارد. میتوانید در مرکز راهنمایی اینستاگرام اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند کسب آن دریافت کنید. این در حالی است که برخی از برندها از عکاس حرفهای برای عکسهای اینستاگرام خود استفاده میکنند و اکثرشان از گوشیهای هوشمند بهره میبرند و بههرحال این داستانی است که برای اینستاگرام در نظر گرفتهشده است. وقتی ارتباط پیوستهای با صاحبان اکانتهایی داشته باشید که مخاطبانی شبیه مخاطبان شما دارند، ممکن است بخواهید در اکانتهای هم تبلیغات مشترک انجام دهید. ما بستههای فالوور ارزان را برای شما فراهم کردهایم که با هزینهای منطقی شاهد رشد خود باشید. برخی از مشاغل نیز با پست گذاشتن در ساعت 2 بامداد، 5 بعدازظهر و چهارشنبهها ساعت 7 بعدازظهر شاهد موفقیت بودهاند و در جذب فالوور اینستاگرام موفقیتهایی به دست آوردهاند. هرچه بتوانید ارسال مطالب را برای آنها آسانتر کنید، جذب فالوور اینستاگرام بیشتری را شاهد خواهید بود. بهدست آوردن این موارد در اینستاگرام یکشبه اتفاق نمیافتد، اما اساسی که در اکانت خود در زمینه فعالیتتان در اینستاگرام ایجاد میکنید، قویتر خواهد بود و کیفیت بالاتر فالوورهایتان را نشان میدهد. اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد ویدئوهای لایو بگیرند و به اشتراک بگذارند؛ فرمت دیگری از محتوا که ثابت شده است در سایر شبکههای اجتماعی بسیار محبوب است.