اگر به محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی علاقه دارید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه مشاهده کنید و سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را با توجه به آخرین تغییرات بازار.

نوع ملک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

املاک آماده است

خواص آماده برای استفاده. و متعلق به سازنده یا شرکت است. زمانی که یک ملک آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولا یک دوره بازپرداخت بدون بهره دارید. اما اموالی که از شخص خریداری می شود فقط به صورت نقدی فروخته می شود.

پیش خرید ملک

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و در طی مراحل برنامه ریزی زمان تحویل را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل دستگاه تا تاریخ مشخص شده، شرکت جریمه ای به شما پرداخت خواهد کرد. (فقدان تحویل به موقع در قبرس شمالی مشاهده نمی شود. فقط پروژه هایی که دوره ساخت آنها مصادف با اپیدمی کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شدند، در حالی که شرکت ساخت و ساز غرامت را به مالکان پرداخت کرد. ج).

از مزیت های فروش املاک در قبرس شمالی یورومای می توان به خرید با قیمت کمتر از واقعی، امکان انتخاب لوازم خانگی و تغییرات جزئی در طرح و امکان فروش و اجاره خروجی اشاره کرد. . دارایی قبل از اینکه حتی آماده شود.


تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان نمونه های ساختمانی سه بعدی در طول ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد خاصیت ایجاد شده از تصویر سه بعدی بسیار زیباست. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع مسکن بر حسب ساخت و نوع

آپارتمان تک ساختمانی

این نوع املاک معمولاً ارزانتر از سایر انواع املاک است. آنها هیچ تجهیزاتی ندارند و محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم تلفن هستند. این یعنی خانه و چاه. آنها معمولاً در مرکز شهر قرار دارند که محل مناسبی برای کارگران بدون ماشین یا دانشجویان است.

یک شهر مسکونی متشکل از چندین برج با امکانات هتل

این حساب ها از نظر قیمت و راحتی و همچنین شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از خریداران است. مجتمع های عظیمی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای انبوه هستند. اکثر این پروژه ها دارای شرایط بازپرداخت بدون بهره حداکثر تا 84 ماه هستند که آن را به گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران تبدیل می کند.

امکانات این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و غیره)، سالن های بدنسازی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، مرکز خرید، داروخانه، خودپرداز، حمام ترکی، سونا، جکوزی و غیره برای یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

شهرک مسکونی دو طبقه

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی به دلیل حفاظت از جزیره، ساخت بیش از دو طبقه مجاز نیست. از جمله Snetpay و مناطق اطراف آن، Yeni Boaz و Otoken و مناطق اطراف آن. ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین های این منطقه مجاز است و سازندگان مجبور به ساخت پارک ها، استخرهای شنا، مناطق باربیکیو، جاده های بهداشتی، کافه ها و سایر امکانات هستند. چیزی که برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که اسناد املاک در قبرس شمالی خوب است، سهم صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این ساختمان ها نسبت به پروژه های برج سهم بیشتری از زمین دارند.

این روستاها معمولاً دارای امکانات کامل هستند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک به ساحل بیش از دو طبقه مجاز نیست). امکانات رفاهی از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ ماشین برقی.

منزل مسکونی

قبرس شمالی به دلیل طبیعت زیبا، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، برای بسیاری از افرادی که به دنبال زندگی مجلل و آرام هستند، جذاب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار مجلل و مدرن هستند و اکثر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمامی شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. اکثر آنها به صورت انحصاری با ما به فروش می رسند و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای لوکس متناسب با سلیقه و شرایط شما در فایل های Euromay موجود است.

اگر نگران مسائلی مانند تاخیر در تحویل کالا یا فروش ملک خریداری شده به چندین نفر با مشکلات مشابه هستید، باید بدانید که در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند. علاوه بر صدور عرصه و مدارک افتخاری، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، سند ملک را به شما می دهند و زمانی که سند یا اسناد ملک در دفتر تاپو قبرس شمالی موجود باشد، هیچکس. دیگری حق خرید و فروش ملک خود را دارد.

علاوه بر این، دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک سازنده مسدود می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، سرمایه گذار از محل مبلغ مسدود شده زیان را پرداخت کند.

اگر قصد خرید ملک برای سرمایه گذاری یا خرید یک یا دو خانه را دارید، بهتر است معطل نکنید. همیشه اینطور نیست که قوانین مسکن و مهاجرت در قبرس شمالی هر روز سخت تر می شود. با این امتیاز بزرگ، قانون جدید شامل حال گذشته نخواهد شد.

سوالات متداول در مورد خرید و فروش قیمت املاک در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این مکان در قسمت شمالی جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه قرار دارد و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز آبی مشترک دارد. اکثر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در چند سال اخیر رونق گرفته است چند سال پیش؟

جالب اینجاست که مجله Live and Invest Overseas قبرس شمالی را به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناسایی کرده است. دلایل این انتخاب عبارتند از: سطح بالای امنیت ، هزینه کم زندگی ، آب و هوای عالی و تمیز ، چگالی کم جمعیت و عدم تنش سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974) جنگ بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از تحریک انگلیسی ها برای تضعیف قدرت قبرس رخ داد. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً از بین رفته است!

پس از این درگیری، ایالت قبرس شمالی در شمال جزیره با جمعیتی ترک زبان تشکیل شد. قبرسی های یونانی زبان در جنوب جزیره زندگی می کنند که عمدتا کوهستانی است. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما آنها جزء ترکیه یا نونان نیستند و مانند اعراب ایرانی هستند.

خرید زمین به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما به یاد داشته باشید که پیش خرید همیشه به نفع شماست! با پیش خرید، به خصوص در شروع ارسال پروژه، این امکان را دارید که ملک را با قیمتی بسیار بسیار کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است، خریداری کنید. علاوه بر این، با خرید نقدی ملک پیش مالکیت، می توانید از تخفیف های بسیار بالایی بهره مند شوید. شما می توانید با پیش سفارش از تخفیف 3 تا 5 درصدی قیمت درج شده بهره مند شوید. همچنین، از پیشنهادهایی مانند تحویل با تمام لوازم استفاده کنید.

آیا می توانیم برای خرید زمین از بانک قبرس شمالی یورومای وام بگیریم؟

طبق قانون هیچ منعی برای این کار وجود ندارد. به شرطی که 70 درصد ارزش ملک را پرداخت کنید. اما به عنوان مشاور ما این را به شما پیشنهاد نمی کنیم. به این دلیل که خود شرکت ساختمانی یک وام بزرگ بدون بهره به شما ارائه می دهد و شما می توانید با پرداخت تنها 30 تا 40 درصد از ارزش ملک و مابقی به صورت اقساط بدون بهره و بدون نیاز به انجام مراحل تنظیم وام، معامله را تکمیل کنید. بانک ها. فراموش نکنیم که نرخ بهره در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین ، توصیه می شود که از شرایط پرداخت تولید کننده استفاده کنید.

چه شرایطی برای خارجی ها هنگام خرید ملک در قبرس اعمال می شود؟

لازم به ذکر است کلیه اتباع خارجی و قبرسی دارای پول می توانند بدون محدودیت در بازار املاک قبرس شمالی شرکت کنند. در این رابطه دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد:

ابتدا باید یک بررسی پیشینه از کشور مبدأ خارجی تکمیل شود همچنین اگر ملکی نزدیک یک اداره پلیس یا مرکز نظامی یا یک دفتر مهم سیاسی باشد، یک خارجی سندی دریافت نمی کند و نکته دوم این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند بگیرد، اما قبرسی ها می توانند اسناد ملکی را دریافت کنند. تعداد نامحدود

آگهی یک خانه رایگان در قبرس شمالی دیدیم. به نظر شما باید بخریم؟

دوستان عزیزم قیمت ارزان بدون دلیل و قیمت بالا بدون خرد وجود ندارد. قیمت املاک ارزان خریداری شده افزایش نخواهد یافت. اگر آن را بخرید، ممکن است مجبور شوید آن را با قیمت کمتری بفروشید. زیرا دارایی استفاده شده ارزش سازمانی یک دارایی جدید را ندارد. و مالک به صلاحدید خود قیمت را تعیین می کند.

در این زمان شرکت بازرگانی املاک دست دوم کارمزد نامحدودی از آن دریافت می کند. و ممکن است شما بتوانید یک ملک را با مقدار کمی خریداری کنید ، اما با مشکلات بسیاری از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده روبرو خواهید شد. اگر قصد خرید و جابجایی را دارید ، توجه داشته باشید که با املاک زیر 125،000 پوند محل اقامت شما هنوز موقت است و باید هر سال تمدید شود ، و کسانی که دارایی آنها بیش از 125،000 پوند ارزش دارد می تواند پس از 5 سال برای اقامت دائمی اقدام کند.

ما همچنین دارای مدرن ترین املاک و مستغلات مورد استفاده در انبارهای خود هستیم که در آن اطلاعات کاملی از تمام جنبه های ملک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما ما کیفیت آنها را به شما تضمین می کنیم. با این حال، توصیه های اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. بالاخره با خرید از تولیدکنندگان، پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره دریافت می کنید. علاوه بر این، به لطف روابط کاری زیاد خود با شرکت های ساختمانی، می توانیم تخفیف عالی در قیمت نهادی ملک فروخته شده به شما دریافت کنیم.

مزایای کلیدی خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرز آبی دارد و همین موقعیت باعث رونق بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل در قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، در بخش های دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مانند تسلا (Gunsel) و همچنین ساخت خانه هایی با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

مهم ترین موضوعی که در سال های اخیر باعث تمرکز و توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی به جزیره قبرس شده است، کشف منابع گازی بزرگ در جنوب شرقی جزیره قبرس است. استخراج منابع به زودی با توافق دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی و با منافع برابر انجام خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در قبرس است و به دلیل نبود هوای پاک و موادی که لایه اوزون را از بین می برد. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید اثرات مخرب کمتری دارد. قبرس هیچ گونه صنایع آلاینده ای ندارد و خودروهای بالای 5 سال طبق اصول حفاظت از محیط زیست اجازه ورود به جزیره را ندارند.